Sunday, November 28, 2010

Syukur

' Syukur ' perkataan yang cukup simple . Kenapa kalau lirik lagu yang panjang
berjela kita boleh sebut dan hafal , kenapa pula kita selalu mudah lupa sebut syukur ??

Aku kaitkan cerita ini dengan seorang kawan aku bernama Syafi'e Yusran .
Manusia yang tabah dilahirkan di atas dunia ini . Ketiadaan sebelah tangan beliau
tidak pernah langsung melemahkan beliau untuk menerus kan kehidupan , atas kata lain
tidak berpuas hati dengan ujian dari yang Maha Esa .

Dude , dia macam kita juga , muzik Hardcore semua dia layan . Tapi dia tak lupa akan
agama . Mujur aku baca blog dia , kalau tidak ! habis aku .
Dari situ aku banyak ajak member aku serta baca blog beliau .

so , pi'e kau nampak seperti manusia biasa . Walaupun disitu ada kelemahan kao
ia tak menyerlah dek perangai kao , cara kao , dan kehidupan kau yang terlalu santai .

No comments:

Post a Comment